HomeNieuwsAltijd bereikbaar voor jouw klanten met je eigen telefoondienst

Altijd bereikbaar voor jouw klanten met je eigen telefoondienst

Een telefoondienst is vele malen goedkoper dan het starten van een sollicitatieprocedure om op zoek te gaan naar een eigen telefoniste. Met een telefoondienst beschik je over een ervaren telefoniste die de juiste kennis en professionaliteit in huis heeft om ieder telefoongesprek vriendelijk en naar volle tevredenheid af te ronden. Als ondernemer hoef je bovendien de risico's niet te dragen van potentiële zieke werknemers, te laat komen of arbeidsconflicten. Jouw persoonlijke telefoniste is op de hoogte van jouw bedrijfsinformatie en geeft je na ieder gesprek een uitgebreid verslag. Zo kun jij je volledig concentreren op je eigen werkzaamheden en hoef je niet steeds gestoord te worden door de telefoon. 

Je telefoondienst werkt gewoon door

Ook 's avonds en in het weekend kan jouw bedrijf bereikbaar zijn voor je loyale klanten, maar ook voor potentiële nieuwe klanten. De telefoniste die zorg draagt voor jouw telefoonservice is bovendien bijzonder vriendelijk en heeft veel kennis en ervaring. Je klanten zullen niet eens in de gaten hebben dat zij spreken met iemand die niet bij jou in dienst is. Alle gemakken dus, maar niet de lasten! Als ondernemer heb je het altijd druk, maar door volop gebruik te maken van een handige telefoonservice kun je tijdens werkdagen een hoop tijd besparen. En op de momenten dat jij even aan jezelf denkt, is je onderneming nog steeds bereikbaar. Onderaan de streep levert dit je veel goodwill op bij je eigen klanten, maar trek je ook de aandacht van mensen die op zoek zijn naar jou.

Een uitgebreid verslag

Bij de telefoonservice hoort natuurlijk ook een keurig verslag via e-mail, Whatsapp of SMS, na ieder gesprek. Zo weet je altijd wat je persoonlijke telefoniste heeft besproken met je klanten en opdrachtgevers. Maar wanneer er een actie van jouzelf is vereist, kun je ook direct reageren. Heb je even geen tijd om te bellen met je klant, maar kun je de telefoniste jouw antwoord wel snel geven? Dan is het ook mogelijk om de telefoondienst te laten terugbellen. Zo heeft je klant een antwoord en kun jij prettig doorwerken.

Tevreden ervaringsdeskundigen

Zowel zzp'ers en andere ondernemers als klanten die in aanraking kwamen met telefonistes van deze telefoonservice zijn enorm positief. Gesprekspartners gaven aan dat zij dachten dat de telefonistes een deel waren van het bedrijf dat zij belden. Ondernemers zijn enthousiast omdat de telefoondienst hen veel extra tijd geeft. Op die manier loopt alles heerlijk soepel. Maak nu gratis 30 dagen gebruik van de telefoonservice en ontdek waarom zoveel ondernemers overschakelen op een externe telefoondienst, live chat service en terugbel service.

Recent Nieuws